ImageImage

Min dejlige lillebror som livgarde! / My wonderful babybrother guarding the Queen!

Image

Prøverumsbilleder ;) Jeg er så kikset, men det var bare så pænt! Hehe.. Er det ikke? / Dressing room shots ;) I’m such a dork, but it was just a really pretty outfit! Haha.. Wasn’t it?

ImageImageImageImageImageImageImage

Tirsdags drinks og bøffer på MASH med dejlige dejlige piger / Tuesday drinks and steaks at MASH with lovely lovely girls

Image

En MEGET tidlig morgen kaffe / A VERY early morning coffeé

Image

 Et lille kig på læderprøver til min og Christinas kommende kollektion af tasker! Det kommer I nok til at høre meget mere om snart ;) / A quick look at some leather samples for me and Christina’s upcoming collection of bags! You will probably hear much more about that soon ;) 

Image

Min søde kæreste laver mad til mig ;) / My sweet man is making me dinner ;)

Image

Bordfodbold til fredagsbaren :) / Fooseball at the bar at school :)

Image

Mmmm desert! / Mmmm desert!

ImageImage

 Middag og aftenstur med yndlings <3 / Dinner and a late night stroll with my favorite <3

Husk at deltag i konkurrencen om Malene Birger halskæden i dag – sidste chance, piger! :) Det eneste I skal gøre er, at synes godt om min side på Facebook HER. Jeg trækker en vinder senere i dag :)

Remember to join the competition for the By Malene Birger necklace today – last chance, girls! :) All you have to do is go like my Facebook page right HERE. The winner will be drawn later today :)