By CM

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Hej piger! :) Jeg synes lige I skulle have en samling af mine seneste outfits eftersom det er et stykke tid siden jeg sidst har gjort det! Har I måske et yndlings? ;)

Desuden havde jeg første skoledag i dag og det var faktisk virkelig hyggeligt.. Jeg elsker at møde nye mennesker! Skulle op allerede kl. 06.30 for at nå toget til Slagelse kl. 08 på Hovedbanegården og så endte det endda med, at toget kørte LIGE foran næsen på mig! Altså, vi taler millisekunder før jeg havde nået at gribe fat i døren, sååå det var super ;) Så kunne jeg sidde der og vente i en god time – med en kop kaffe! Hehe.. Nå, men ellers var dagen som sagt rigtig god, så glæder mig til endnu en dag i morgen :)

Hi girls :) I just thought, that I would post some of my latest outfits since it’s been a while since the last time! Do you have favorite? ;)

Also, today was the first day of school and it was actually really nice.. I love meeting new people! I had to get up at 6.30 to take the train to Slagelse at the main station at 8.00, but then the train took of RIGHT in front of me! I mean, we’re talking fractions of a second before I would have grabbed the door.. So that was just perfect ;) It meant I had to sit there and wait for an hour – with a cup of coffee! Haha.. Otherwise the day was really good and I’m looking forward to another day tomorrow :)

5 Responses to “MY OUTFITS”

  1. Betina

    Så mange fine outfits og sager du har. Er vil med bandana blazeren, Sign cardiganen, Malene Birger tørklædet og den mønstrede kjole, som jeg ikke helt ved hvor er fra… Baum und Pferdgarten måske?

    Reply

Leave a comment

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS